Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Creative Thinking Workshop

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2102-ERASMUS-CTWO
Kod Erasmus / ISCED: 14.1 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0312) Politologia i wiedza o społeczeństwie Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Creative Thinking Workshop
Jednostka: Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych
Grupy: Przedmioty dla studentów ERASMUS WNPiSM - Zima
Punkty ECTS i inne: 5.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

fakultatywne

Założenia (opisowo):

It is interactive workshop build on "educational mashup": gamification, role-playing, simulation exercises, narrative exercises, visual arts, team-projects

Goals: UNDERSTAND YOURSELF, PRACTICE EMPATHY, EXPLORE, BE KIND, FIND YOUR WAY

Warsztat interaktywny mieszający różne formy dydaktyczne: grywalizacja, odgrywanie ról , symulacje, narracje, wizualizację, zadania i projekty grupowe

Cele: zrozumienie siebie, empatia, poszukiwanie, życzliwość, odnalezienie swojej ścieżki

Tryb prowadzenia:

w sali

Skrócony opis:

A general university subject depending on the choice made by the student in subjects in the field of humanities), expanding the knowledge of the content outside the field of study.

Przedmiot ogólnouniwersytecki w zależności od wyboru dokonanego przez Studenta/Studentkę z przedmiotów z dziedziny nauk humanistycznych), poszerzający wiedzę o treści spoza kierunku studiów.

Pełny opis:

The workshop is thought as an exercise in creative thinking and learning. The workshop includes new way of teaching in form of interactive games and building stories that could be helpful for resolving conflicts, building attitudes of collaboration and communication skills. We will be using visualization techniques, associational games and imaginative play. Students will learn to find a new (innovative) solutions, perspectives and co-creation of different situational scenarios. Communication, relational skills are formed in gaming situation

LEARN - find and explore the challenges and share with others acquired knowledge

ACT / PLAY - do something to solve the problem

PUSH IMAGINATION BUTTONS - free Your creativity

Przedmiot w formie warsztatu ma na celu stworzenie przestrzeni sprzyjającej i uczącej kreatywnego myślenia. Warsztat obejmujący takie formy tworzenia i współdziałania jak gry i budowanie opowieści jest sposobem nauczania pozwalającym na przełamywanie konfliktów i wzmacnianie umiejętności współpracy i komunikacji za pomocą technik wizualizacyjnych i swobodnej gry skojarzeniowej. Studenci i studentki uczą się znajdywania nowych (innowacyjnych) perspektyw i rozwiązań oraz współtworzenia scenariuszy możliwości.

Cele szczegółowe:

UCZ SIĘ – znajdź i zbadaj wyzwanie i podziel się z innymi zdobytą wiedzą

DZIAŁAJ/GRAJ – zrób coś by problem rozwiązać

URUCHOM WYOBRAŹNIĘ – uwolnij swoją kreatywność

Literatura:

Deep search necessary materials for gaming and created situation and problems – mostly WWW

Eksploracja potrzebnych do wykonania materiałów źródłowych – głównie WWW

Efekty uczenia się:

K_W02 the role of man in social life, his interactions with the environment and the role

information in social life, at an in-depth level, in terms of

historical and contemporary, including the most recent

concept and theory of human development in the social and political dimension

K_U05 independently and critically acquire and supplement knowledge and develop their own

professional skills, perform tasks in an innovative way in

different conditions, using different sources of knowledge and

modern technologies.

K_U06 present their own explanations of political phenomena in relation to

changing socio-political reality in Poland and in the world,

justify them and confront them with the views of other and different students

authors, taking into account the main theoretical trends.

K_K01 independent, critical completion and verification, and practical

the use of specialist knowledge (including the nature of

interdisciplinary), as well as sources of scientific and journalistic information.

K_K02 setting priorities for the implementation of the one defined by yourself and others

Tasks and projects relating to educational and professional goals.

K_W02 rolę człowieka w życiu społecznym, jego interakcje z otoczeniem oraz rolę

informacji w życiu społecznym, na poziomie pogłębionym, w ujęciu

historycznym i współczesnym, w tym także w odniesieniu do najnowszych

koncepcji i teorii rozwoju ludzkości w wymiarze społecznym i politycznym

K_U05 samodzielnie i krytycznie zdobywać i uzupełniać wiedzę oraz rozwijać swoje

profesjonalne umiejętności, innowacyjnie wykonywać zadania w

zróżnicowanych warunkach, korzystając z różnych źródeł wiedzy i

nowoczesnych technologii.

K_U06 prezentować własne wyjaśnienia zjawisk politycznych w odniesieniu do

zmieniającej się rzeczywistości społeczno-politycznej w Polsce i na świecie,

uzasadniać je oraz konfrontować z poglądami innych studentów i różnych

autorów, z uwzględnieniem głównych nurtów teoretycznych.

K_K01 samodzielnego, krytycznego uzupełniania i weryfikowania oraz praktycznego

wykorzystywania wiedzy specjalistycznej (w tym o charakterze

interdyscyplinarnym), jak też źródeł informacji naukowej i publicystycznej.

K_K02 wyznaczania priorytetów służących realizacji określonego przez siebie i innych

Zadań i projektów odnoszącego się do celów edukacyjnych i zawodowych.

Metody i kryteria oceniania:

The assessment is the result of meeting the following criteria

1. active participation in workshops and teamwork - 60% of the final grade

2. Teams final project - 40%

Ocena jest wypadkową wypełnienia następujących kryteriów

1.aktywne uczestnictwo w warsztatach i pracy zespołowej - 60% oceny ostatecznej

2. Zespołowy efekt końcowy - 40%

Praktyki zawodowe:

none/brak

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-01-28
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin, 31 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Agnieszka Rothert
Prowadzący grup: Agnieszka Rothert
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Skrócony opis:

A general university subject depending on the choice made by the student in subjects in the field of humanities), expanding the knowledge of the content outside the field of study.

Pełny opis:

The workshop is thought as an exercise in creative thinking and learning. The workshop includes new way of teaching in form of interactive games and building stories that could be helpful for resolving conflicts, building attitudes of collaboration and communication skills. We will be using visualization techniques, associational games and imaginative play. Students will learn to find a new (innovative) solutions, perspectives and co-creation of different situational scenarios. Communication, relational skills are formed in gaming situation.

LEARN - find and explore the challenges and share with others acquired knowledge

ACT / PLAY - do something to solve the problem

PUSH IMAGINATION BUTTONS - free Your creativity

Literatura:

The necessary materials for gaming and created situation and problems – mostly WWW

Uwagi:

none

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)